.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی عوامل آشوب در كشور

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تعطیل بردار نیست، اظهار داشت: اجرای این طرح به فراخور استانهای مختلف متغییر خواهد بود.
به گزارش مهر، سرتیپ پاسدار احمد رضا رادان در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لایه هایی که نیاز به امنیت و رفاه بیشتر برای مردم باشد تشدید خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است در استانی که از وجود اراذل و اوباش مبرا بوده اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در موضوعات دیگری قابل پیگیری باشد تا زمینه آسایش مردم را فراهم کند.

به اراذل و اوباش اجازه ایجاد حیاط خلوت نخواهیم داد

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به اینکه به خاطیان و اراذل و اوباش اجازه ایجاد حیاط خلوت برای نا امنی نخواهیم داد، تصریح کرد: تامین امنیت وظیفه اصلی ناجا بوده و هر جایی که طرح امنیت اجتماعی نیاز به تشدید داشته باشد اجرایی می کنیم.

رادان همچنین از برگزاری رزمایش اقتدار نیروی انتظامی با حضور نیروهای مختلف ناجا از سراسر کشور به زودی در مازندران خبر داد و گفت: مقابله با بحران های طبیعی، پدافند غیرعامل و معضلات و آسیب های اجتماعی از اهداف برگزاری این مانور در مازندران است.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص متولی اصلی اجرای طرحهای دریا و راهکار کاهش آمار غریق در سواحل شمالی، اظهار داشت: موضوعات اخلاقی طرح دریا در حیطه وظیفه ناجاست و این نهاد تلاش می کند تا ضمن تامین امنیت و آسایش برای مسافران دستگاههای مسئول را در کاهش آمار مغروقین در صورت نیاز کمک کند.

رادان با اشاره با بیان اینکه افزایش آمار مغروقین در طرح های دریا ناشی از عدم اطلاع رسانی و عدم استفاده مناسب مردم از طرح های دریا بوده است، اذعان داشت: بیشتر غرقی های انجام شده در خارج از طرح های دریا بوده است.

عوامل ناامنی و اغتشاش کشور شناسایی شده اند

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص ریشه ناامنی های اخیر کشور، تاکید کرد: در مورد موضوعات اخیر که در کشور ایجاد شده به اندازه کافی صحبت شده است و افراد خاطی شناسایی و با اراذل و اوباش و اغتشاشگران برخورد شد.

رادان در مورد حوادث اخیر افزود: کشور اکنون در آرامش کامل به سر می برد چرا که غبارهای ایجاد شده در کشور پاک و حقایق مشخص شده بنابراین آنچه برای نیروی انتظامی اهمیت دارد این است که به دور از هر گونه رفتار سیاسی پیرو ولایت در جهت حفظ امنیت مردم اقدام کند.

رادان همچنین در مورد سقوط هواپیماها در کشور طی دو هفته اخیر به مهر گفت: سقوط هواپیماها باید از کانال خود کنترل شود اما مطمئن هستم که سیستم کنترلی کشور به گونه ای طراحی شده که به پرواز نا ایمن اجازه پرواز داده نمی شود بنابراین اتفاقات پروازی باید به صورت تخصصی بحث شود.

انسداد مرزها در شمال شرق و غرب در دستور کار است

وی در مورد امنیت مرزهای کشور افزود: با تقویت فرماندهی مرزبانی و تقویت انسداد مرزها اکنون وضعیت مرزهای کشور مطلوب تر شده اما کافی نیست و باید با ادامه انسداد در شمال شرق و غرب کشور تسلط مناسب تری بر امنیت و آرامش کشور داشته باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور همچنین در مورد مشکلات مردم در معاینه فنی خودروها اظهار داشت: برگه معاینه فنی خودرو به رانندگان کمک روحی و روانی کرده و سبب ایجاد آسایش، آرامش برای راننده و سرنشینان در موقع مسافرت خواهد شد.

وی با بیان اینکه معاینه فنی خودرو سبب کاهش حادثه و تصادفات و مسائل زیست محیطی می شود از ستاد مدیریت بر کنترل سوخت کشور خواست تا موجبات آسایش و راحتی مردم را برای دریافت برگه معاینه فنی خودرو فراهم و در ساعات پیک فعالیت شرکت های معاینه های فنی خوردو کشیک های بیشتری را فعال تر کنند.

پرسنل فاقد مسکن ناجا طی پنج سال صاحب خانه می شوند

رادان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در مورد برنامه های ناجا برای بهبود معیشتی کارکنان گفت: یکی از دغدغه های فرمانده ناجا تامین معیشت و مسکن کارکنان ناجا است چرا که پرسنلی که آسایش و آرامش بیشتری داشته باشد می تواند در تامین امنیت جامعه نقش اساسی ایفاء کند.

وی تعداد پرسنل ناجا فاقد مسکن را اعلام نکرد و گفت: هنوز تا رسیده به تامین معیشت و مسکن کارکنان فاصله زیادی داریم.

به گفته رادان، نیروی انتظامی قصد دارددر یک پروسه زمانی پنج ساله برای کارکنانی که فاقد مسکن هستند آنان را صاحبخانه کنیم.

رادان به منظور معرفی فرمانده جدید انتظامی مازندران به استان سفر کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.